Klachtenregeling van BVL & Co Enkhuizen B.V.
Klachtenregeling van BVL & Co Enkhuizen B.V.
Klachtenregeling van BVL & Co Enkhuizen B.V.
Klachtenregeling
BVL & Co Enkhuizen B.V. kent een klachtenregeling. Deze houdt in dat wij uw klacht op
zorgvuldige wijze afhandelen en waar mogelijk met u kijken naar een passende
oplossing. Hieronder lichten wij toe wat deze klachtenregeling inhoudt.
Indien u niet tevreden bent over de uitvoering van de werkzaamheden kunt u daarover
een klacht indienen bij ons kantoor. Ook als u vermeende onregelmatigheden aan de
kaak wilt stellen kunt u daarover een klacht indienen bij ons kantoor.
U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken bij J.R.T. op den Kelder AA. Vermeldt u
daarbij:
- uw naam en adres;
- de naam van de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft;
- de dagtekening en uw handtekening;
- een omschrijving van de gedraging waartegen de klacht is gericht;
- de reden waarom u de klacht indient.
Als u een voorstel heeft voor de afwikkeling van de klacht kunt u dat ook aangeven.
Vervolgens bevestigt J.R.T. op den Kelder AA. binnen vijf werkdagen de ontvangst van
uw klacht. In deze ontvangstbevestiging wordt u geïnformeerd over het verdere verloop
van de procedure, waaronder de afhandelingstermijn en de mogelijkheid gehoord te
worden.
Wij streven ernaar uw klacht uiterlijk binnen acht weken af te handelen. De beslissing
die J.R.T. op den Kelder AA. neemt op uw klacht bestaat uit een gegrondverklaring of
een ongegrondverklaring van uw klacht. Uiteraard wordt deze beslissing gemotiveerd.
Bent u het niet eens met de beslissing en heeft de klacht betrekking op een gedraging
van een accountant als bedoeld in artikel 22, eerste lid, van de Wet tuchtrechtspraak
accountants, dan kunt u alsnog een klacht indienen bij de accountantskamer.
In sommige gevallen kunt ook terecht bij de Klachtencommissie NBA of de
accountantskamer in Zwolle. Voor meer informatie hierover kunt u terecht bij de
beroepsorganisaties (www.nba.nl) De volledige klachtenregeling is bijgevoegd.